Probléma
- A mosógép nem működik / nincs áram
- Nem reagál a készülék bekapcsolásakor
- Nem reagál a BE/KI gombra
- A mosóprogram nem indul el
Alkalmazható
- Mosógépek
- Mosó-szárítógépek
Felbontás
Ha a mosógép nem reagál a BE/KI gombra, és a készülék kijelzője üres marad, először ellenőrizze az elektromos csatlakozást:
1. Húzza ki a dugót a konnektorból.
2. Csatlakoztasson egy másik eszközt (pl. hajszárító) az elektromos aljzatba, és kapcsolja be (ez a teszt annak ellenőrzésére szolgál, hogy nincs-e probléma az áramellátással).
3. Ha nincs probléma a konnektorral, hagyja a problémás készüléket 15 percig kihúzva, majd dugja vissza, ha továbbra sem működik, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
4. Hibás elektromos csatlakozóaljzat/tápellátási probléma esetén forduljon szakképzett villanyszerelőhöz.
Ha a készülék bekapcsolható, de a mosogatóprogram nem indul el, ellenőrizze:
1. Túl van-e terhelve a mosógép / túl sok töltet blokkolja az ajtót?
A program nem indul el, ha az ajtó nincs teljesen becsukva. Vegye ki a ruhaneműk egy részét, és próbálja meg újra futtatni a programot.
2. A készüléken megjelenik-e egy lakat szimbólum?
Ez azt jelenti, hogy a gyerekzár aktív. Kapcsolja ki a zárat, és indítsa újra a programot.
Általában a gyermekzár gomb(ok) meg vannak jelölve a vezérlőpulton (lásd az alábbi példát). Ha nem lenne látható jelzés, kérjük, olvassa el a felhasználói kézikönyvét .
3. A készülék megjelenít-e hibakódot?
Egy hibakód (E betűvel kezdődően, pl. E10, E20) a készülék esetleges problémáját jelzi (pl. nincs vízellátás). Használja hibaelhárítási útmutatónkat a hiba okának kiküszöbölésére.