Csatlakoztatott készülékek - Az alkalmazás nem tud csatlakozni a készülékhez

Utoljára frissítve 2021. 02. 24. 15:04

Probléma

  • Az alkalmazás nem tud csatlakozni a készülékhez
  • A kijelzőn a „csatlakozási hiba” üzenet látható
  • A képernyőn megjelenik a "Nem sikerült csatlakozni a WiFi-hez" üzenet

Alkalmazható

  • WIfi funkciós készülékek

Felbontás


1. Kizárólag az adatkapcsolati rendszert támogató készülékek kompatibilisek az alkalmazással.

Lehet, hogy a készülék nincs felszerelve az adatkapcsolati rendszerrel.

Ha nem ez a helyzet a készülékkel, akkor előfordulhat, hogy hiba lépett fel a WiFi hálózati csatlakozással, VAGY a készüléket nem regisztrálták.

2. Ellenőrizze, hogy mobilkészüléke csatlakozik-e a vezeték nélküli hálózathoz.

Ellenőrizze a vezeték nélküli hálózatot és a routert. Indítsa újra a routert.

3. Ha problémák merülnek fel a vezeték nélküli hálózattal, lépjen kapcsolatba a vezeték nélküli hálózat szolgáltatójával.

4. Vigye a routert a lehető legközelebb a készülékhez.

5. Konfigurálja újra a készüléket és a mobil eszközt.

A készüléket, az intelligens eszközt vagy mindkettőt újra kell konfigurálni, mert új router került telepítésre, vagy a router konfigurációja megváltozott.

Szakszerviz
Szakszerviz

Válassza Fix áras javítás szolgáltatásunkat! A hibabejelentést követően a javítás fix áron történik, ezért a szakember megérkezését követően Önt nem érik kellemetlen meglepetések.